Installációk
Videóistallációk, térmódosítások, projekciós variácók, kísérleti projektek.
Átkelő
Ez a projekt a 2016-os Zsolnay Fényfesztiválon került először bemutatásra. A rendezvény keretében az alkotás a Szent István téri parkban. Az egyenként 3m hosszú és 15 cm széles, körülbelül 300 darab fehér vászoncsíkot felülről belógatva, mintegy folyosót alkotva egy érdekes erdőszerű térélményt kap a befogadó. A sötétedés utáni órákban két oldalról egy-egy projektor segítségével videófilm kerül rávetítésre, amely kissé átsejlik az anyagon, és az egymással fedésbe nem került vászoncsíkokon megjelenik a vetített kép a tér különböző mélységeiben. Így egy olyan folyosóba kerül a néző, ahol mind rá, mind a vászoncsíkokra rávilágít a videó képe, és így egy különleges fénytérben mozoghat. A vetített kép olyan végtelenített gépi és kézi animáció, amely a festészet, a grafika elemeit használja fel színes absztrakt képi formákkal és mozgó felvételekkel. (A videó képkockáinak alapját a Zsolnay negyedben fotózott különböző faktúrájú és mintázatú kerámiák makrófotói teszik ki.) A videómunka reflektál a vetített felület struktúrájára, ezzel az alkotás két eleme összekapcsolódik és egy egységes tér- és fényélményt nyújt a befogadónak.
2016
KATT
Avagy Színszeretet. Egy pasztelanimáció képezi az alapot, ezt számítógépes technikával, és stop motion-nal animáltam, majd rávetítettem egy színes és fehér lapokból álló strúktúrára, ami hol kitakart, hol áteresztett, hol megváltoztatta a vetített kép színét.
Áteresztés
Egy hosszadalmas munkával megrajzolt vonalanimáció és ugyazon mintát felhasználva egy kartonba belevágott mintarendszer. Ezt a kettőt társítottam egymással, így a vonalakat hol áteresztette, hol megfogta a térbe belógatott karton.
Emlék
A víz mint anyag volt a kiindulási pont. A víz alapvető mégis felfoghatatlan és ennek a vizuális leképezése amilyen egyszerű és magától értetődő ötletnek tűnik, valójában pont az ellenkezője; sokoldalúan összetett és kimeríthetetlen vizualizációs lehetőségeket hordoz magában. Egy kézi és gépi animációval készült videót vetítettem egy téglatestre amelyre gézlapokat tettem, így a tér különböző módokban megtört és a vetített kép feldarabolódott az anyag hol áteresztett, hogy felfogta a színes fényt,
2014
Faszén
Kísérleti szénanimáció. Zene: Gotye – Smoke and Mirrors
Hullám
Papíron acryl vonalstruktúra, és egy ezen egy hullámfelvétel, amely gép animációval lett megbolondítva
2014
Vitron Branching
Kísérleti alkotás, Nagy Viktor médiaművész zenéjére reflektáltam ezzel a videóval, Víz, utazás, belemerülés, relaxáció, elmélyülés és behúzás.
2015
Várakozás
Első várandósságom alatt megpróbáltam megjeleníteni azt az érzést, amit a baba mozgása keltett bennem, ahogy 9 hónapig várakozok, közben érzem, hogy egy kis lényecske mozog és fejlődik a testemben. Vajon mit láthat ő belülről és vajon hogy lehet vizuálisan megjeleníteni amit érzek? Erre kerestem a választ ezzel a videóval.
2016
Belső Mozgások
Ugyancsak első várandóságom alatt készített videó. Magzati hangok, szívhang, embrió, meleg színek, relaxáció és bensőséges hangulat. Festett alapok és számítógépes rákontrázás, hogy a technikai oldalról is megközelítsük.
2016
Struktúrák
Brezony Csilla képzőművésszel közösen alkotott installációnk. Az alapot ő készítette vászon alapra épített kartonokkal, amely különböző, térben mozgó geometriai alakzatokat ad ki. Erre kerül rá egy olyan videófilm ami a Zsolnay Kulturális Negyedben fotózott épületelemek, vonalak, kerámiák, alakzatok, textúrák részletfotóiból lett összeépítve. A két elem találkozása érdekes vonalhalmazokat és színfoltokat ad ki magából.
2014
Csend
A víz alapvető mégis felfoghatatlan és ennek a vizuális leképezése amilyen egyszerű és magától értetődő ötletnek tűnik, valójában pont az ellenkezője; sokoldalúan összetett és kimeríthetetlen vizualizációs lehetőségeket hordoz magában. Koncepcióm az volt, hogy részleteket kiemelve a maga természetességével videoinstalláció formájában mutassam be a vizet, klasszikus hordozófelületen, amely alapjában hasonlatos a hagyományos festészeti olaj-vászon technikához, csak éppen az olajfestéket fényre cseréltem, és így egy technicizált táblakép született.
